آخرین اخبار
کد مطلب: 177252
خطيب نماز جمعه لردگان ؛
اسرائيل جنايتکار تنبيه خواهد شد
تاریخ انتشار : 1403/01/17 16:06:24
نمایش : 73
حجت الاسلام رحماني گفت : محکوميت جنايت‌هاي رژيم غاصب صهيونيستي در اين مدت شش ماهه به ويژه حمله به کنسولگري ايران در دمشق و شهادت جمعي از خوبان ما. ان‌شاءالله با برخورد رادمردان ايران اسلامي و جبهه مقاومت ، آن رژيم را تنبيه خواهد نمود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي « سلام لردگان » ، حجت الاسلام رحماني خطيب نماز جمعه لردگان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه گفت: اين لطف خداست به ملت ايران  که در احياي امر قدس و به اضمحلال کشيدن اسرائيل به برکت انقلاب اسلامي که نصيب ملت ايران شده است و امروز توفيق مبارزه با اين پديده شوم و به شکست کشاندن آن نصيب مردم مقتدر و مظلوم غزه شده است و اين هم جاي شکر الهي دارد و هم جاي افتخار و براي مجموعه مقاومت جهاني به ويژه اين دو ملت دارد.
 
وي افزود: فلسفه اينکه جمعه آخر ماه رمضان و در ماه نزول قرآن، اختصاص به دفاع از قدس و ابراز انزجار از صهيونيسم غاصب قدس است يک مبناي قرآني دارد و در قرآن مجيد آمده که قرآن ذات يهود و يهوديان را سرکشي و طغيان مي‌داند و آنها را شديدترين دشمنان مومنان و مردم مي‌داند. آنان حق زندگي و حيات براي کسي در عالم غير خودشان و پيروانشان قائل نيستند و اينان در نظر قرآن پست‌تر و مطرودتر از مشرکان هستند.
 
رحماني ضمن محکوم کردن جنايت جديد رژيم جعلي اسرائيل گفت: محکوميت جنايت‌هاي رژيم غاصب صهيونيستي در اين مدت شش ماهه به ويژه حمله به کنسولگري ايران در دمشق و شهادت جمعي از خوبان ما.  ان‌شاءالله  با برخورد رادمردان ايران اسلامي  و جبهه مقاومت ، آن رژيم را تنبيه خواهد نمود.
 
خطيب نماز جمعه لردگان در ادامه اظهار داشت: تشکر از حضور شما مردم عزيز و انقلابي در راهپيمايي روز قدس و تشکر از بيانات نماينده محترم و انقلابي و پرتلاشمان در مجلس شوراي اسلامي که بحثي مبسوط و جامع و محققانه‌اي در رابطه با مناسبت روز قدس داشتند.
 
وي با اشاره به ليالي قدر و حضور مردم گفت : ليالي قدر و مراسم سوگواري شهادت امام علي عليه السلام. از همه مردم عزيز، روحانيت، هيئت امنا مساجد، مداحان و ذاکرين اهل بيت، قاريان قرآن و مسئولين برقراري امنيت در کشور و به ويژه شهرستان لردگان قدردان و سپاسگزاريم و خداي متعال را به خاطر اين مردم مومن و متدين شاکر و سپاسگزاريم.
 
 امام جمعه لردگان در پايان گفت : پايان ماه مبارک رمضان و پس از تزکيه معنوي و يک ماه تهجد و عبادت ان‌شاءالله مقبول و درک ليالي قدر پايانش عيد گرفته ميشود  و پرداخت فطريه و حضور در نماز عيد فطر پس از پرداخت زکات فطره کامل شدن عبادات مفروض و تکميل بندگي در اين ماه است.
ان‌شاءالله با حضور باشکوه همانند سنوات گذشته در اين نماز در کمال عبادت اين ماه توفيق داشته باشيم.
 
انتهاي پيام / 630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس